nelllan

lycka

God? morgon.

Kategori:

God? Morgon.. iaf morgon.. Lilleman här hemma kastrerades i Tisdags.. i söndags så började jag märka att han blivit könsmogen så då fick jag stänga in en av missarna i sovrummet under natten för att inget skulle hända.. därav Charlinen i söndags till måndag och måndag till tisdag Kompakt. 
De höll mig vaken båda nätterna och nu har jag haft det svårt att sova pågrund av det... 
Så är döendes trött och ska snart iväg för att jobba dygn..Blä! 
 
När jag går av imorgon lär jag väl se ikors eller ngt :P
Men Sannis kommer iaf hem till mig på kvällen och sover här, ska ha tjejmys och bara va! :D 
Hon jobbar på Lördagen här i Lidköping så då bättre att hon sover här då vi ändå ska umgås på fredagen tycker jag :D Robert jobbar även fredag till lördag så :) 
Lördagen blir det bilträff och lite sådant och på Söndag är det jobb igen! 
 
nej nu orkar jag inte skriva mer.. Kösshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: