nelllan

lycka

Underbart är kort?

Kategori:

Slutade jobbet idag vid halv elva, gick direkt och mötte upp underbaraste Sannisen på stationen! 
Åkte in till stan (lidköping) och började med kaffe på henrys nya ställe. mycket mysigt men gud så mkt folk! 
Sedan blev det shoooopping, eller så mkt blev det inte men bara att gå runt i affärerna och umgås med Sannisen! Hade såå skoj, fick med mig hem ett par nya jeans, en stickad tröja och tre lack! :D 
 
Men som sagt..underbart är kort? Sannis följer med hem till mig (oss - mig och robert ), när vi kliver in genom dörren hem.. åh herregud vilket kaose.. såg ut som ett jävla bombnedslag :O 
saker stod överallt..massa disk och bara allmänt skitigt ! 
*irriterad cornelia* 
 
Nej så vi gjorde oss lite kaffe och bara myste i soffan en stund innan hon åkte hem, gud vad behövligt det var med en Sannis och Cornelia DAG! 
 
Direkt sanna gick så började jag städa..  plocka undan, diska, dammsuga.. och rensa... en viss låda..
Sedan blev det dusch och gud så skönt det var, fixade naglarna efter det och sedan väcka robert som sov till klockan sju på kvällen idag... :P 
Gick ner och handlade lite och sedan bara myst i soffan :) <3 
 
Nu ligger jag i sängen, rätt döende! :P Pushejj.... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: