nelllan

lycka

myshelg!

Kategori:

Igår var verkligen super mysigt, restaurangen var super fin..dock var vårat bord runt och för fyra personer och vi var juh bara två ;) 
Men maten var jätte god och ölen med för den delen ;) nej men super mysigt, satt och pratade om allt och inget och bara njöt av varandras sällskap! :) <3 
Sedan påvägen hem hyrde vi film och satte igång det och myste ner oss i soffan med täcke och mjukiskläder! 
Efter filmen somnade jag som en stoooock! 
Idag har vi varit i skövde och kollat massor, dock hittade jag inget :O eller robert övertalade mig till ett smycke så det var det men annars köpte jag inget =) men det var super mysigt. 
 
Efter vi handlat och käkat så har jag städat, håller på att tvätta oxå..robert stensomna efter maten ;) och sover fortfarande :P
 
imorgon är det jobb som gäller igen.. :) 
 
Pusshajj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: