nelllan

lycka

duuuusch!

Kategori:

Idag hade jag orken, så tog mig en ordentlig dusch! gud vad behövligt det var att bara kunna stå och låta det varma vattnet mjuka upp min kropp och orka stå där ett tag oxå. Försöka få bort alla äckliga baciller. 
 
dock har jag panik, eftersom jag varit sjukling så länge nu och orken har gjort att jag knappt kunnat ta mig till toan så ser det ut som fan i lägenheten :( mår fan dåligt när det inte är städat, diskat och allt sådant! 
Men all min ork gick till att ta min dusch nu =( 
Haha, pedant..nej men jag älskar att ha det rent runt om mig. Kan iaf vara någorlunda vilket det inte är nu. 
jaja..ber om att få ork tills ikväll och kunna göra något iaf. just nu sitter jag i soffan..eller rättare sagt på golvet och lutar mig mot soffan..fråga mig inte hur jag hamna här för det vet jag inte :P men jag orkar inte ställa mig upp än. ^^
 
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: