nelllan

lycka

dålig!

Kategori:

Gud vad dålig jag är på att blogga... men jag har inte hunnit med. jobbar 76 timmar denna veckan så rätt fullt upp. 
 
slutade jobbet halv elva imorse och sedan har det vart fullrulle och nu ligger jag i sängen helt död och ska försöka sova för att jobba dygn imorgon igen! :P 
 
träningen har det verkligen inte blivit mycket av det senaste, pågrund av att jag varit sjuk och jobbat massor.. åh blir så trött på mig själver... måste komma igång igen, får bli nästa vecka!! då har jag än så länge endast två jobbpass.. ett i lidköping och ett i skara. ^^ 
 
Älskling och jag ses inte allt för mkt heller just nu, eftersom jag jobba dygn och han sover på dagarna typ när jag väl slutat :P men men! :) på lördag har vi en heldag bara han och jag förhoppningsvis, iaf är vi båda lediga ! :)
 
nej nu ska jag sova, Puss och Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: