nelllan

lycka

BLÄ!

Kategori:

Gaah! Öroninflammation? jag vet inte men ont i örat har jag iaf, gjort allt som sjukvårdsrådgivningen sa men inget direkt hjälper. en sak kvar, ligga och sova med huvudet högt inatt.. 
 
Slutade jobbet halv elva imorse, sedan när jag kommit hem och bytt om och så blev det promenad med Zazza.
Efter det diska och göra matlista. 
Handla och laga mat. 
 
dock blev örat värre med dagen så..aa... men imorgon är det jobb som gäller igen så får åka in på torsdag om det inte gått över. 
Trött som en gnu men väntat med att gå och lägga mig för att förhoppningsvis sova som en stock inatt. 
sedan blir det jobb några timmar på fredag oxå men sen är jag förhoppningsvis ledig tills på måndag då jag ska hoppa in några timmar några gånger under dagen.. haha mycket jobb nu. plus att jag ska försöka få in intro på det nya jobbet oxå. jaja! 
 
Snart ska la robert upp och åka till jobbet..! haha jobb, jobb,jobb är det som gäller i livet just nu :P
 
 
Pusshajj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: