nelllan

lycka

träning!

Kategori:

Imorse när min älskling kom hem så..aa kom han hem med en bukett blommor!! :'D <3 
Rosor!  Såå fina! min älskling är bäst! 
 
Sedan gick jag upp och gjorde frukost och drack mitt kaffe, sedan till gymet igen! Gick riktigt bra och jag hittade hopprep och fyfan vad jobbigt det var men bra träning! Spöregnade när jag gick hem och jag bara njöt av det..kallt och skönt! Duschat och sitter nu i soffan och är halvt död i kroppen men vad bra det känns. Träningen har gjort mig piggare..till och med morgonpigg igen :) 
 
Blev Crosstrainer och även lite styrka i ben, rumpa och mage och hopprepet då som allt fick min puls att gå igång ordentligt. 
Skönt att gå på morgonen eftersom då är det bara gamlingar på gymet som inte gör så mkt.. :P 
 
Dricker nu kaffe igen och ätit ett äpple. mums mums. 
Blir en Bar om en liten stund, blåbär! Världens godaste lunch. 
 
sedan ska  jag även till djuraffären bara det slutat regnat.. köpa RIKTIG kattsand ;) 
haha avsky Ica Basic säger jag bara, inte till nytta alls. 
Plus att kisseungarna snart kommer att börja springa runt här hemma och då är det fler som behöver gå på lådan och vill ha bra sand då :)
 
Pussheej <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: