nelllan

lycka

sjukaste helgen!

Kategori:

Fyfan vilken helg säger jag bara! 
Började med att både jag och älskling jobbade mellan fredag till lördag! Dock slutade robert klockan halv fyra på morgonen och när han kommer hem.. ja då ligger det en okänd kille i våran säng :O 
Våran inneboende hade glömt att låsa dörren så där låg det en kille från Tidaholm, 92a.. hade la letat efter en olåst dörr och sedan gått in och lagt sig i första bästa säng! Robert fick ringa polisen så de kom och hämtade honom för han vägrade gå ur sängen :S *hur stört är inte det?? * 
 
Sedan i lördags var det juh fest, gick ut på oktobertfesten på stadt.. men där hände inte vad som helst..nej då hade någon lagt något i mitt glas så jag blev drogad!!! Aldrig varit med om något så läskigt och äckligt i hela mitt liv! Att vara med i skallen men inte kunna styra min kropp.. inte kunna prata, titta eller stå på benen.. så sjukt!
plus att jag tappade min plånbok så ska åka och hämta den strax hos polisen i skara.. 
Denna helgen säger jag bara.......!! 
 
Så igår blev det en innedag! Hade huvudvärk hela dagen..uff!  nej ska la göra iordning mig för att hämta min plånbok! Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: