nelllan

lycka

Onsdag!

Kategori:

Sitter just nu i köket med en kopp kaffe, har gjort mig iordning och tagit fram allt som ska med.. 
Hade min första bredvidgång igår och det la bra..får se om jag vill stanna där... 
 
När jag kom hem igår fick jag en chock!! Hela lägenheten var städad :O Robert hade fixat och trixat i hela lägenheten, satt upp saker och ting, rensat och massor! Shit vilken chock jag fick :P Men gud så glad jag bleeeeeeev :D <3 <3 
 
Denna veckan som varit och är! 
  • Måndag! - slutade jobbet 10.30 Sedan fika med Sannis och Vicky! 
  • Tisdag! - Jobba i Lidköping mellan 14-20
  • Onsdag! - Går på jobbet 9.00 (dygn) 
  • Torsdag! - Går av 10.30 sedan fixa med lite saker och tvätta. 
  • Fredag! - Går på jobbet 9.00 (dygn)
  • Lördag! - Går av jobbet 10.30. sedan försöka vila lite innan man ska iväg och feeeesta! =D 
  • Söndag! - BAKIS och bara chilla! 
Mycket jobb denna veckan, är på jobben alla dagar utan söndag :P 
men pengar, pengar!! :) 
nej nu ska jag väl fortsätta med att göra allt klart för att gå till bussen sen =) Pusshej
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: