nelllan

lycka

myyyyyyys!

Kategori:

underbara helg! 
igår blev det spakväll som slutade med att jag idag ser helt annorlunda ut än vad jag gjort på 22år :P
Inte samma hårfärg längre kan jag meddela ;) super nöjd!
kommer kort när jag orkar!
Blev ansiktsmask, fixa naglar och dricka massa vin :D och amarulla (stavning?) mycket mumsigt vill jag lova! massa skratt och fniss! tradition på det är ett måste! 
 
Idag sov man länge ihop med älskling, sedan åkte vi till Rusta och de andra butikerna som finns där. 
åkte hem och färgade roberts hår men gick inge vidare då det inte blev någon förändring ;( 
Åkte till skara och käkade ute, mysigt!
en sväng till sannis och hälsade på innan vi drog hem för att köpa med gott hem och hyra film. 
tände ljus i hela vardagsrummet och bara myste. :)
Gick ut en sväng till stan för att krama lite på Mamma som jag inte sett på två veckor <3 
 
Nu ligger man i sängen och ska snart sova, imorgon blir det en sväng till skövde =) <3
Har en jobbig vecka med massa jobb framför mig så ser till att ta det riktigt chill och ha mys med älskling så mkt som det går! *kärlek på honom*
 
pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: