nelllan

lycka

morgonpigg?

Kategori:

Nej är allt lite trött men nu har jag gjort mig iordning och käkat frukost! Snart bege mig till Zazza och vi ska åka till skövde för en heldag med kurs.. hoppas det är någorlunda intressant iaf! 
Att det inte är saker som man redan vet! :P 
 
Jobba dygn imorgon oxå så inte sovmorgon förän på fredag eller..aa då är det gym som gäller så.. sovmorgon på lördag? :P 
 
Har missen bredvid mig..Dock har hon och jag varit osams hela natten då hon då inte skulle ha ungarna i köket utan rev ner allt för att få dem till vardagsrummet... GAAH! 
Diggar dock alla namn vi har på kattisungarna..vill ju inte döpa dem till riktiga namn för att då kommer jag fästa mig massor för dem så de heter nu, Lillen, Busen, Ufo, Hitler och Gordon-nina :P 
haha....!!
 
Nu ska jag borsta tänderna och så! Pusshajj
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: