nelllan

lycka

KAFFE!

Kategori:

Sitter just nu vid kökbordet med mitt kaffe och även en skål med banan, lättfil och havregryn! Har sminkat mig och sådant redan och ska la snart hitta några kläder att ha på mig! Tröttis är vad jag är idag, på tre dygn är det mitt andra dygn på jobbet! Bussen åker vid efter åtta så ser inte fram emot att gå ut i kylan! 
 
Igår efter jobbet blev det en snabbis istan med världens bästa Sannis! =D Jag hittade massor på rean..tror det eller ej..ja som aldrig hittar på rean i vanliga fall.. En lila klocka och en vinröd kavaj.. Kavajen kostade hundra kronor :O egentligen fyrahundra!!! Me like!
Fick även hem mitt paket från Nelly, klänningen som jag beställde satt jätte bra så den blir det på Lördag..PARTY! och skorna ska jag skicka tillbaka, var förstora men beställt ett par 36.or ist! Sketa snygga! 
 
Imorgon blir det att när man gått av vid halv elva så ta bussen hem fort som fan, sedan hoppa i säng och vila någon timme innan man ska börja fixa sig inför Sannas och Emmas 44års fest! Ska bli riktigt roligt! <3
 
nej, nu ska jag väl försöka hitta något att ha på mig! ;) 
pusshej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: