nelllan

lycka

HAPPY!

Kategori:

Åh soooool!! så skönt när den tittar fram och lyser upp ens tillvaro. :)
Imorse blev det gym, riktigt bra gick det oxå..så härligt. duschat och sedan var jag på stan en svänga och kollade runt. dock hittade jag inget..helt otroligt :P 
 
nu väckt älskling med frukost på sängen, stackarn ska jobba ikväll igen. 
men jag ska ha spakväll med världens bästa sanna så kommer bli en toppen kväll :) me like. <3 
 
har problem med våran mammakisse... hon vill inte riktigt gå på lådan längre? Iaf inte sedan ungarna flyttade till köket..? det borde juh inte vara problemet men ja..? vet inte riktigt vad man ska göra? vi kan juh inte ha en missepisse som inte är rumsren.. :( gaah... 
Robert är verkligen inte glad över detta... vilket jag kan förstå honom i eftersom jag inte heller är det men är juh jag som mer vill ha djur hemma. jaja..får se vad vi gör. 
 
pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: