nelllan

lycka

Utan sömn..

Kategori:

Varit utan sömn ett bra tag nu nu inatt..då jäklar sov jag! 
Mellan söndag till Torsdag fick jag inte många timmars sömn sammanlagt.. tack vare värk i kroppen och så..sedan jobbade jag även 25.5 timme mellan onsdag till Torsdag.. phu..
Men igår släckte jag och älskling lampan vid tio :P 
 
Letar möbler och hittat det mest..dock pengar nu som behövs... 
Om vi skulle köpa allt vi vill ha direkt blir det 9000kr... inte direkt att man kan pluppa ut det på en timme..
 
Sitter nu i soffan, har en Kompakt som sitter i mitt knä och undrar vad jag håller på med ^^ 
kattungarna har klarat sig bra fast mamman är i  himlen, dock snuttar de juh endel på ens fingrar och så.. 
Energiska är ett... LITET ord av vad de är... shiiit vad de flyger och har sig här hemma och sedan stenslocknar dem ett tag och sen bus igen! 
 
Blir bio ikväll... skojskoj!! bara jag o älskling, mysigt vill jag lova. <3 
varit och kollar ut en kökssoffa på jysk oxå..eller är egentligen en hallsoffa men... jag vill ha den i köket..hallsofforna är mindre än alla jäkla långa kökssoffor! men denna blir perfekt så jag är nöjd! den ska jag köpa om så det är det sista jag gör xD haha..så som jag letat!
 
pusshajj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: