nelllan

lycka

Underbara heeeelg!

Kategori:

I fredags, då blev det Ullared :D :D Hur mysigt som helst, var inte så farligt med folk ändå.. dock tog det på krafterna.. haha Robert och jag blev övertrötta ett tag så skämde nog ut oss för hela Ullared..men äh ;) 
Att vika sig av skratt för inget och låta som en tupp och andra djur...det är väl helt normalt? :P
 
Kom hem sent, då GPSen visade fel väg hem.. haha suck! 
När vi kom hem så kom Susanne, en kvinna som hämtade en av mina kisseungar..MiniUfo tog hon! 
Usch vad jag lipade efter hon åkt :( men hon har det bra och fått andra kissevänner! 
 
Sedan igår åkte vi till Jysk, köpte nya köksmöbler och hallbyrå! Så hela kvällen var att få upp allt det och allt vi köpt på Ullared! ÄLSKAR MITT KÖK! 
 
Sedan denna dagen har jag städat en MASSA och varit på alla affärer i Lidköping och Skara för att leta efter lite saker men fanns dock inte :( Svägerskan skulle kommit men blev icke så, sedan har man handlat mat, lagat mat och städat det sista. Nu duschat och får äntligen sätta mig ner och andas lite! PHU! Vilken helg det varit med helt underbar ändå! 
Imorgon blir det att träffa min MAMMA! så jag längar! Sedan blir det jobb! :) 
Börjar klockan tre och slutar halv elva för förmiddagen dagen efter, då blir det att träffa Sanna för att åka till Lidköping och leta julklapp till Robert, har nog bestämmt mig vad det blir :) 
 
Ett stort plus denna julen, har handlat ALLA julklappar!!! Redan! Förutom älskling då! <3 
 
Julpyntat har man gjort i helgen oxå! Bara gardiner i vardagsrummet kvar då och lite smått! :) 
 
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: