nelllan

lycka

Snark!

Kategori:

Allt är man seg, sovit dåligt och knappt något de senaste dygnen sen har det juh inte hjälpt att man jobbat dygn på av tre dagar. 
 
Men nu sitter jag här hemma i min sparkdräkt och myser i soffan med alla julgrejjer tända. 
Försöker komma på julrimm till alla julklappar, går sakta men säkert. :P 
kallt har det blivit oxå, snön har börjat falla och hur mysigt är inte det? :) 
Imorgon blir det mys med julbakning med Sannis! Åh som jag längtar! Lussekatter och kanske pepparkakor står på schemat! Lite vin kanske slinker ner oxå (A) Tralalala... 
 
Myste lite med svägerska och Lille Lova förut! Tända ljus, Glögg och världens sötaste unge i knät som bara ville myyysa massor, underbara tjej <3 Såklart var Älskling med oxå, men han halvsov vid bordet.. :P 
 
På söndag blir det jobb 6 timmar, sedan Tomteparad med Sannis (tradition) och så hem och ha kvällsfika med Svägerka, Lova, David och Älskling hemma hos oss! mysmys! 
 
Veckan som kommer är rätt full !! 
 
Måndag - Jobb på kvällen 17.30 - 21.30
Tisdag - umgås med Zazza, sedan på Julbord med jobbet. 
Onsdag - Ledigt än så länge.
Torsdag - Jobba dygn till Fredag. 
Fredag - gå av jobbet vid halv elva på förmiddagen. sedan?
Lördag o Söndag - sova hade jag tänkt mig faktiskt. 
 
pusshej
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: