nelllan

lycka

Måndag hela dagen!

Kategori:

Måndag! Lät mig själv sova ut idag, vaknade strax efter nio...Dock får jag panik när jag sover så länge :P
Men har dammsugat, sminkat mig, gjort mitt kaffe, rökat och ska strax platta mitt hår som ser ut som "hej kom och hjälp mig" efter att sovit med blött hår! 
 
Blir att jobba idag, börjar klockan 15.00, vilket är super skönt.. Blir inte lika jobbigt att jobba till halv elva  imorgon då! 
 
Blir att träffa mamma idag, o gud som jag saknar henne! min änglaMor <3 
 
Kissarna leker som attans här hemma, dock blev jag ARG när jag gick ut i köket imorse... Någon har hoppat upp på köksbordet och ätit på min blomma!! Vad är det med mig och katter? ALLA katter jag har äter upp mina blommor? Men jag tror jag vet vem den skyldiga är.. Roberts Kisse..KOMPAKT (kvittris)... 
Synd om honom om jag ser honom på bordet igen ;) hihi! Ge fan i mina blommor säger jag bara! :P 
 
 
Sitter just nu i mitt underbara kök och dricker kaffe på kökssoffan! Älskar hur det ser ut här inne nu, så mysigt och mycket mera rent och trevligt. Äntligen kan man bjuda hem folk på middag och har ett bord att sitta vid.. Tog bara ett år.... 
 
Längtar tills imorgon när jag får träffa min Sannis och vi ska ta stan med storm ;) haha! 
 
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: