nelllan

lycka

Lugn Söndag!

Kategori:

Igår var jag med de bästaste flickorna! :) <33 
Sannisen tonade mitt hår, ännu en gång super nöjd.! blev lite mörkare och jag älskart!
Tack Sannis, Pullinen, Fia och Josefin för en härlig kväll!! <3
 
Idag har jag bara varit hemma, varit tråkigt väder och robert har varit super tröttis :P
Haft tända ljus nästan hela dagen och små plockat i lägenheten, men mest myst i soffan med kisseungarna! 
tur att jag har dem :) 
Speciellt eftersom robert jobbar, då har jag sovkompisar! de verkligen älskar att vara med precis hela tiden! 
lite annorlunda namn har de fått nu, Charlie, Kompakt, Mini Ufo, Vargen och GordoNina. hihi. 
Charlie kommer stanna hos oss och kanske Kompakt... Kompakt är helt kär i Robert..Vill ligga hos honom hela tiden! Dock ger kompakt mig många skratt... Kan inte mjaua xD hahahahaha! låter så jäkla roligt :P
Charlie är min pisse typ, han är en riktig mysis! Han sover väldigt mkt och har världens mysigaste kurrande!
Älskar att ligga på rygg, mys som bus! hihi. <3  
 
 
 
Nej, nu ska jag sova! god natt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: