nelllan

lycka

lång måndag!

Kategori:

Dagen har varit lång fast haft fullt upp så... aa :)
Började med att natten inte var den bästa, värken i lederna satte igång och vissa stunder kunde jag inte röra mig för då gjorde det så fruktansvärt ont! :S 
Hade mysisarna Varg och GordoNina hos mig heeeela natten! <3 
Vaknde vid sex och kunde sen inte somna om, gick upp vid strax efter sju och satte igång kaffe och myste i soffan..tände ljus i hela lägenheten eftersom det fortfarande var mörkt ute :) 
 
Sedan kom solen fram så då begav man sig på en PW, så skönt! 
Duschade och åt lite efter det och kolla lite på tv! 
Cyklade sedan bort till Hemkompaniet/ÖB/Rusta! Kollade lite och köpte två ljuslyktor till köket, de står nu på bordet! 
Väckte robert och vi åkte till Åhlens, köpte en kaffeburk då jag tröttnat på de fula kaffepåsarna! haha!
Sedan till Clas Ohlson? och köpte våran först julstjärna som ska så i köket, grön är det..passar perfekt! 
 
En sväng till Svägerskan oxå och hälsa på och Robert försökte få igång vinterbilen men gick inge vidare :S
 
Hem, laga mat! Blev kyckling/Curry-Gryta och Ris! muuuuuuuums! 
Nu de senaste timmarna har jag letat möbler och KÖKSSOFFA, fan vad svårt det ska va och hitta en i rätt storlek! 
 
Nu sova, för imorgon ska jag till Skövde med Sanna och mysa lite! Bara få bort tankarna från en jobbig helg! 
Hoppas även på att min älskling ska ringa mig snart :) <3
 
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: