nelllan

lycka

fruktansvärd dag...

Kategori:

Idag har varit en hemsk dag... senaste dagarna har vi märkt att Glisen (mammakisse)  började bete sig konstigt och började vingla.. 
ringde idag till distriskvetrinärerna i skara och frågade om vi fick komma in och förmodligen Avliva då hon led att skrek precis hela tiden :'( 
 
Fick komma in med en gång... tårarna bara sprutade innan vi ens tagit oss till bilen..hade in henne i en filt och satte henne i mitt knä innan jag gick... och godingen torkade mina tårar med sin tass.. 
Vi åkte sedan iväg och väl där fick vi komma in med en gång..hon kände på missan och.. Aa hon hade problem med både njurar och lever.. hade inte levt många dagar till sa hon... och det fanns inga botemedel mot detta så avlivning var det enda som gick och göra..så det gjordes..! 
Men allt gick fint och hon somnade i lugn och ro in! både jag och robert bröt totalt ihop efteråt. 
Vi la henne i en låda som vi köpt för just henne och åkte sedan ut till skogen, hittade en fin glänta mellan tre träd där solen sken, jag gjorde ett kors med två grenar och satte ihop dem med strån.. la en grankvist vid graven sedan stod vi där en stund och bara sörjde. 
 
Det är mkt tomt här hemma.. dagen har varit hemsk.. jag känner mig totalt förstörd..inget är roande just nu. 
städat hela lägenheten för att hålla tankarna på annat.. tack och lov har man fem små missisarungar här hemma som tar hand om mig. de myser just nu med mig, iaf fyra stycken för den femte ligger inne i sovrummet och myser med robert. 
 
ögonen gör ont, huvudet gör ont...hjärtat är i tusenbitar... att välja att ett liv ska tas bort... dock var detta bäst för henne och hon springer nu och är frisk i katthimlen och har inte ont eller lider. 
Lovar att ta hand om dina bebisar gummsan <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: