nelllan

lycka

Burrburr!

Kategori:

Attans pannkaka vad det är kallt denna morgonen!! Sitter just nu i köket i min "sparkdräkt" och dricker kaffe o käkar frukost. Det drar från våra fönster här hemma så blir nog ett snack med hyresvärden..Så tänker jag inte ha det i vinter kan jag lova. 
 
Igår blev det att inta stan med Sanna, jag hittade sista julklappen..Gud så skönt! :) 
Super mysigt med Sannis som vanligt, dock hade vi juh inte vädret på våran sida.. massa massa regn! :( 
 
Tröttis idag, men blir att jobba dygn igen.. Får helt enkelt leva på kaffe och energidryck. Längtar tills imorgon då jag går av och kan åka hem och slänga mig i soffan och bara ta det lugnt resten av dagen och sedan få soooova hur länge jag vill! :) 
Haha, ta det lugnt hela dagen betyder nog att jag kommer städa.. haha.. Som vanligt x) Men med fyra kattungar måste man det, om det finns ett dammkorn.. ja då hittar dem det! :P Hade de flesta hos mig inatt i sängen, mysisar. 
 
nej nu ska jag dricka mitt kaffe och få iordning mig själv ordentligt. Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: