nelllan

lycka

Vilken dag!

Kategori: Allmänt

Oj dagen har varit full rulle sedan imorse!
Började med att jag gick utanför dörren och insåg hur jävla varmt det var! :O

Sedan satt jag på en bänk i solan och pluggade vid skolan.. :) Sedan vid 12.30 ...
  • Då blev det prov! Gick faktiskt bra! :D yey till mig ;D
  • Träffa Sanna och gå istan med henne, även fika! <3
  • Kalas för käraste svägerskan, paj och kaffe där borta och massa tjöt :D
  • Åka iväg och handla !
  • Laga mat. Som ej gick så bra idag, värmeslag skyller jag på..Då det blev väldigt salt (A) haha!
  • Chill i soffan, även som vanligheterna..Big brother! :)

Men dagen har ju varit underbart varm, T-shirt hela dagen..Tröjan försvann direkt då jag var dum och hade svarta jeans på mig xD Vamt..Aa!
Fått en ny "favvo" låt oxå..Min svägerska spelade den i Lördags när de hade "förfest" hos oss innan de gick ut! Fått denna låt på hjärnan! :P
"Du måste flytta på dig" med Alina Devecerski (stavning?) . :P haha.. l!

Puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: