nelllan

lycka

vilken dag och den är inte slut än.

Kategori: Allmänt

Började dagen med att vakna vid halv sju.. Gick upp strax efter och satte igång kaffe.
Sedan blev det att :
  • Dricka kaffe och käka banan
  • Gå ut med vovven på morgonpromenix.
  • Göra sig iordning.
  • Plugga lite till innan provet.
  • Gå hem med Vovven till sin riktiga matte
  • Gå till Skolan.
Väl i skolan, ja då hittar jag inte min lärare. och det var inte bara jag, utan ingen visste vart han var :P
Så satt och väntade i en timme sedan så sa en av de andra lärarna att jag skulle ge upp och ringa vid halv tolv för då MÅSTE han vara här pågrund av lektion.
Så då gick jag till min stackars vän som ligger på sjukhuset här i Lidköping. Tog med mig ett kort och lite choklad! :)
Satt där i nästan två timmar och på den tiden fick jag även tag i min lärare!!
Tycker hemskt synd om dig S ! Krya på dig !

Sedan gick jag iväg mot skolan och då var klockan typ kvart över tolv..Då kom jag på att jag inte ätit något mer än en banan så gick jag köpte en macka som jag smaskade på medans jag fortsatte mot skolan. Gjorde provet vid kvart i ett och var klar tio över ;)

Nu har jag satt på kaffe och ska få upp min älskling :D Pusshej <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: