nelllan

lycka

Underbara dag!

Kategori: Allmänt

Haft en bra dag! =)
Gick ut på stan för att titta lite och där hittade Svärmor och svägerskan mig så då gick vi runt och pratade och myste på stan :)  Sedan kom även Robert och då slutade det med att vi åkte och handlade sallad och sedan drog vidare till svägerskan och satt där och myste i solen! ( Dock sprang vi och skrek när getingarna ville åt oss! Jag, Eleonor, Nina! Tre blondiner! haha! ;D )

Sedan åkte vi till Skara och hämtade en sak som Robert ska ha på Lördag! Robert tvättade sedan av bilen och när det torkade tog vi en isglass ! Mums!
Åkte hem igen och gick till en uteservering och tog oss en öl och delade på en pizza! Mys mys mys!
Nu har jag solat solarium, i ett sådant som man står upp! Aldrig gjort det men fan vad tiden gick SNABBT! haha herregud, lägger mig aldrig i ett vanligt känns det som nu! :P

Precis duschat så ska nu klä på mig och sedan röka! :)

Även köpt en jätte söt topp på Gina idag! :D :D :D Jag lycklig, länge sedan jag köpte något till mig själv utan att bestämma det innan! :) Förtjänar jag ;)

Inte tränat idag så, imorgon då jäääävlar!

nej, Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: