nelllan

lycka

torsdag och regn

Kategori: Allmänt

Regn Regn!
Igår var det oxå regn och det gick jag hela vägen ut till Ågårdskogensvårcentral.Uff!
Men var hos arbetsterapin eller vad det heter..Hon kollade mina handleder och sådant.
Jag har visst överrörliga handleder och sådant..?! Extra böjbar? :P Men det kan iaf vara ett problem, därför jag har ont. Även är jag väldigt spänd i mina muskler. Hittade även en liten infektion i mina armar..Båda sidor..visste jag inte ens själv :P Gjorde skit ont när hon tryckte på skiten! haha. Men hon hämtade en sjukgymnast och det skulle hjälpa med lite salva. ^^ Infektionen är från nockes eftersom jag hållt på att bära tunga backar och sådant.
Även kom hon fram till att jag har svaga nypor/händer. jag skulle ha typ styrka 250 men jag var på 120 :S
Så jag behövde träna upp det hos sjukgymnast. Men mina triceps?! (stavning) som jag hade infektion i var som en knutte sa hon xD Hahaha....! första gången någon kallat mig muskelknutte iaf :P
Var även på min egna vårdcentral efteråt och där gick det bra..fick super mycket hjälp.. TACK! <3
SKa till min sjukgymnast den 29.e hoppas hon är lika bra som hon jag var hos igår. =)
PUSSHEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: