nelllan

lycka

söndag..redan?

Kategori: Allmänt

shit varit fullrulle denna helgen så fattar inte att det redan är fredag och robert ska jobba inatt..?!!
Idag har vi varit ute hos svägerskan, även svärmor och hennes Bert var där :)
Drack kaffe och satt ute i solen! mysmys!
Dock igår fick jag ont i min högerarm.. Varit super känslig med viss beröring..men men det går väl över hoppas vi på. Även ryggen känns endel idag men det går väl oxå över hoppas vi på ;)
Håller på med mina övningar och sträcker ut mina muskler i nacke och armar/händer :)
Sedan ska jag väl få av sjukgymnastiken oxå sen den 29.e !

Imorgon blir det plugg aom en galning..Uff? haha japp men måste juh görat!
ska väl väcka älskling snart oxå, han somna redan vid lite efter fyra. ^^

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: