nelllan

lycka

övertrött?

Kategori: Allmänt

Sov länge idag, så är pigg nu på kvällskvisten..Fast ändå trög i huvudet då inte huvudvärken försvunnit ännu.

Dagarna går så snabbt nu för tiden, känns som om jag inte hinner med..Pang och så är det helt plötsligt dax att typ göra middag och sedan helt plötsligt är klockan 22.00 och Big Brother börja..? huh?
Och chock fick jag för några dagar sedan när jag insåg att det inte är ens en månad kvar tills jag fyller år? Var det REDAN ett år sedan jag firade? Jag hänger verkligen inte med.
Men jaojao, 22 kan väl vara en rolig ålder men sen så vill jag faktiskt stanna där :P haha ^^
Jag kan vara 22 i typ...10år? (A)

just nu måste jag sluta fokusera på lägenhet och allt annat och verkligen börja ta tag i plugget och mig själv. OCh börjat med båda denna veckan. Skickade förut till läraren om att jag vill ha två prov nästa vecka, känns bra :)

nej nu ska jag vara nörd och titta på de braiga serierna som går på nätterna ;D
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: