nelllan

lycka

helvetet bryter lös.

Kategori: Allmänt

Skriva av sig är bra men kan ge många..onda miner?
Men jag är en person som står för vad jag tycker och tänker. Det värsta som finns är falska människor, fega är vad de är..
Finns så många som tror att de kan säga vad de vill utan konsekvenser. De har inte tagit reda på all fakta innan de öppnar sin stora käft. försöker förstöra för andra människor, varför inte bara leva sitt egna liv och sluta försöka förstöra för andra för att deras egna liv är ointressant..Why?

Och nu kommer de onda minerna...
Som sagt har jag aldrig fattat varför folk säger upp vänskapen utan att prata med personen ifrågan om det? Man får höra det från annat håll..Eller Aa typ fjanta sig med facebook.." Aa nu har jag tagit bort dig så du är inte min vän längre" Vad är det för omogen skit? Varför inte bete sig som en vuxen människa och prata med personen du stör dig på och förklara normalt " Jag känner att du och jag inte kommer bra överens så jag kommer inte höra av mig mer men vi kan bete oss som folk och kanske säga hej eller försöka ignorera varandra men på ett snyggt sätt" ...? Hallå vart tog den mogna stilen vägen? jag känner nu flera som gjort denna fb-grej och även visat sitt beteende på krogen..Jag har blivit indragen i någon skit om något som jag inte har med att göra? Trodde jag verkligen kände dessa människor men de har blivit som fjorton år igen och jag fattar inte grejen med det? varför inte bara vara ärlig..Det är det enda jag varit mot dessa.. Jag har hela tiden förklarat hur jag känner och så vidare...Sedan har de valt att inte höra av sig efter vissa meningar och jag har gått med på det för att jag tvingar då inte en människa att umgås med mig..helvete heller men jag kan iaf vara ärlig och säga som jag tycker..Varför kan inte ni? Är det för att ni vet att det är ni som gjort fel och har svårt att ta det? Hade varit roligt med att svar men tror dock det skulle bli falskt.  tyvärr...

Att försöka förstöra för andra är fan det hemskaste man kan göra mot en person, speciellt om man varit vänner innan. Så jävla dåligt är det..! Jag hoppas att dessa människor skäms för sitt beteende. Att såra andra människor med FLIT! Hur fan tänker man då? Finns då något snällt i en sådan människa? Speciellt någon som varit din vän, som du skrattat med, som du har minnen med..Som fått dig att må bra! Det är INTE okej! Hoppas ni en dag kommer fram till vad ni gjort och vad ni har förlorat.


Vänner behandlar man med, respekt, kärlek och ger varandra många skratt tillsammans.
PUNKT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: