nelllan

lycka

God Natt!?

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått min dagliga dos av Big Brother och nu blir det strax att sätta sig och plugga lite till inför imorgon. :)
När man är ute och går med Vovven ser man allt många konstiga muppar... HAHA!
Folk som går med solglasögon klockan tio på morgonen i regn? :P Andra muppar med för den delen... ^^ hahahah! Jaojao!

En sak som man fått lära sig är att vissa saker måste man bara acceptera.
Man är inte perfekt och man gör vissa fel ibland. Livet kommer alltid gå upp och ner. Ibland kommer man tro att man är gud och dagen efter kan man tro att livet är något dumt påhitt som självaste Gud gjort för att underhålla sig genom att plåga en.
Man kommer att ta fel stig många gånger och hamna helt fel, men då får man helt enkelt hitta tillbaka eller vem vet, hitta en ny stig som leder till något bättre än vad man tänkt sig från början.
Även kommer många hinder finnas, men man får helt enkelt ställa sig på benen igen och gå vidare.

Jag har varit på för många fel stigar, jag har gått åt helt fel håll..till och med gått tilbaka på fel väg.
Men utan det hade jag inte idag varit där jag är nu. Jag hade inte haft mina fina vänner, jag hade inte haft min underbara fästman och hade förmodligen inte hittat min älskade änglamor.
Och när jag tänker  tillbaka så är alla de saker man fått gå igenom värt det för att ha så många fina människor i mitt liv idag. Många saker som hänt är visserligen i garderoben och får mig ibland att må dåligt men jag kommer ta mig igenom det en dag och av varje smärta som man klarar så blir man bara starkare.
Det som inte dödar, det härdar sägs det juh och det stämmer rakt igenom :)

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: