nelllan

lycka

God Morgon världen.

Kategori: Allmänt

Började dagen med att direkt slänga in en tvätt i maskinen och vika alla kläder som blivit torra över natten ! druckit kaffe och käkat banan!
Igår gjorde jag som sagt iordning hela min garderob, hängde upp kläder i en viss ordning och vek (vikte?! :P ) alla linnen och byxor fint. NICE!
Tänkte ge mig på roberts byrå idag..för annars blir det aldrig gjort ;) haha!
Japp, jag har fått städfnatt här hemma men nu jävlar ska jag få bort all onödig skit som bara ligger..kommer visserligen ta ett tag men..det får det göra :D Höll juh på i tio timmar igår så bara fortsätta idag ;)

Saknar min Sannis så hemskt mycket :( Inte träffats på flera dagar nu! KORV! <3
men får se vad vi kan lyckas med i helgen! :)

Nej nu ska jag börja rota i roberts byrå :P

PUSSHEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: