nelllan

lycka

Dimma?

Kategori: Allmänt

Varit i en dimma idag, tiden bara..försvann? Shit, när jag trodde klockan var fyra (helt säker på att den var det) var den 18.05.. ööh?! Sedan försvann två timmar..som jag trodde var..fem minuter..hm! :P

Ska strax gå och lägga mig, ska bli skönt att få sova!! Verkligen sova inatt.
Imorgon blir det till sjukgymnasiken och massa pluggande.

Var och sökte på lite texter igår och då kom en låt upp i hjärnan på mig, en låt som jag inte lyssnat på flera år! Sara Löfgren med låten "starkare". Shit var verkligen inte igår man lyssnade på den och var en stor favorit när jag var yngre, så nu lyssnar jag som en galning på den igen (A) 
Väldigt fin låt!

Var hos Läkaren idag, nu blir det ännu mera remisser.. uff?! Jag orkar inte springa mer som en galning överallt för att de aldrig finner något fel på mig.. Fick även reda på att min rygg är lite sne..fast inget som skulle påverka mig så. Skolios..?!  Något var det iaf men inget allvarligt iaf. Så.. aa får fortsätta med det jag gör och försöka hitta felet på mig helt enkelt :P haha! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: