nelllan

lycka

Big Brother

Kategori: Allmänt

Som varje kväll förgyllar Big brothter Tvn klockan 22.00. SItter med min mysfilt i soffan med datorn iknät.
Dagen har varit fullrulle så sitter och njuter av att slappna av. 
Ryggen har varit besvärlig idag men det får funka. :)
Imorgon ska jag hämta Nova och vara hundvakt tills på onsdag =D Mysmys!
Kommer jag ut på promenad oxå, dock åker väl Roberts regnjacka på..Som för den delen är GIGANTISK på mig men men..Skitsamma om jag ser lite dum ut..haha ;D Slipper regnet iaf.!

Fast det varit mycket som gjorts idag har det varit en skön dag, gått utan smink och bara gjort massa saker hemma. Mest pluggat men även hunnit med bakning och diskning, tvätta och som jag skrev innan så har jag ju även tränat. ^^
Jag är en redig hemmafru, även hunnit med mys med älskling, spelat även lite kort och bara myyyyst!
Jag hinner med massor om jag bara vill! Känns till och med bra med provet på onsdag, har juh imorgon på mig oxå så det kommer förhoppningsvis gå bra om jag bara kommer ihåg saker i rätt ordning :)

SANNA OCH IDA: JAG SAKNAR ER! Bara så ni vet flicks ;) <3

PUSSELIPUSSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: