nelllan

lycka

bästa dagen på länge igår.

Kategori: Allmänt

Hade en toppen dag igår, började med att man som vanligt gick upp och tränade och allt.
Sedan väcka Robert och åka ut till hans syster och myste i solen och drack kaffe. Lekte med underbara Lova, satt i skuggan på en filt och dansade och sjöng =D
Sedan åkte vi in till stan, där vi shoppade loss ;) haha nej men robert köpte massa nya kläder, shorts..T-shirts..Skor :D Snögging!
Jag köpte mig ett par till shorts och ett basiclinne! :) Ett par GULA shorts.. haha jag har börjat fastna för färg ! :)
Sedan satte vi oss och tog en fika på en uteservering. Mysmys, åkte sedan hem och slängde i tvätt och sen iväg och handla lite.
Vid lite efter sju drog vi tillbaka till Svägerskan och där grillade vi och åt massa gott! Shit var det godaste jag ätit på år! :D Majskolvar, grillad ost, potatis, kyckling, ytterfilé, sallad, vitlöksbröd.. Ja massor helt enkelt ;) Drack vin och bara hade det trevligt !
Sedan bar det av till Skara, hem till Mattias där de hade fest! Haha! Men vi var där bara en timme kanske sedan åkte vi hem eftersom idag är det bilar och sommarland om gäller :D wiiiie!

Robert åkte för en timme sedan, jag ska åka med Lars istället för att slippa vara där så himla tidigt och bara sitta och glo för mig själv :P
Så blir hämtad vid elva kanske :)

Så ska börja fixa mig iordning , men inte lika fint väder idag juh =( KORV!

Bild från igår, i min nya shorts/klänning som robert köpte till mig :D
dock ser jag skit sur ut, men men..haha bjuder på det ;)


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: