nelllan

lycka

BÄST!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag den bästa dagen på.. aa jag vet inte, helt klart bästa dagen på länge!
Började med frukost med älskling, sedan gick vi in till stan och hämtade ut ringarna! =D
Och efter det blev det att sätta sig på en bänk i solen och bara kolla på människor och tjöta lite.
Gick hemmåt sen och satte oss på gräsmattan utanför oss. pratade lite med grannen och njöt av solen :)
Ville hitta på något så åkte och handlade och åkte ut till båthamnen! =D



MUMS! Där låg vi ett bra tag och bara myste i solen. Robert låg i mitt knä och jag kliade honom i håret medans jag solade! och sinnesjukt varmt var det juh oxå, UNDERBART! robert tog av sig till bar överkropp så varmt var det!
Sedan begav man sig hem och vi satte oss i solen och delade på en öl på balkongen!
Robert fick lov att sova lite innan jobbet så medans han sov gick jag ut och promenerade/joggade en timme =D Direkt efter jag kom hem ringde Zazza så åkte med henne ut en bit och där vi lekte kurragömma med hennes hund..fyfan vad jag sprang xD (TRÄNING) mysigt!
Hem och duschade och väckte sedan robert, satte oss på balkongen när solen var påväg ner (solnedgång) och drack mjölk o käka bulle! <3

Bra dag - JAAA! <3


Och idag, ja då har jag bara städat, tvättat och gjort iordning massa skit. Fyfan vad jag håller på, men imorgon blir det nog klart..och jävlar vad gött det kommer kännas då. gjort iordning hela garderoben min och massa annat, ME LIKE! Nu snart kolla på Big Brother och njuta av att slappna av en sekund :P
PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: