nelllan

lycka

Vart tog solen vägen?

Kategori: Allmänt

Morgonen började bra med sol och kaffe ! Men nu, vart försvann solen?
Sitter nu och funderar på vad man ska hitte på, min promenadvän ligger hemma och är sjuk..Stackare! :(

I Måndags var man och shoppade i skövde med min kära Sanna, blev endel.. (A) Eller en topp, lite smink och sedan..ett par skor..och ett till par skor! Haha!
Kunde bara inte låta bli! Mina vanliga skor jag har på mig på vardagarna gick sönder i helgen så fick lov att köpa nya sådana, sedan hittade jag ett par underbara partyskor! ME LIKE!


Fast dom gör sig inte rättvisa på bilden, inte alls faktiskt! Mycket snyggare i verkligheten och på!


Sedan på Fredag ja då ska jag och min Sannis gå och få långa nya fräscha naglar på Casmara salong!
Och på Lördag blir det Feeeest! Gud vad konstigt det känns, jag festar aldrig längre! x)
Men ska bli super skoj, ny topp och nya skor..och nya naglar! Och med min favorit Sanna..Kan det bli bättre? ;D wiie!

nej nu ska tant åka och storhandla! :) Pusshajj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: