nelllan

lycka

social idag

Kategori: Allmänt

Idag har jag en bättre dag, dagen började med att jag och älskling käkade frukost ihop! Sedan smsade Zazza och vi tog en promenad tillsammans med hennes vovvisar. Riktigt skönt att umgås med folk igen.
Och inte bara det, jag är hos sannis just nu och är social..eller aa skriver här nu men hon är i duschen ;)
Varit på jobbet och lämnat sjukintyget så passade på att stanna här och umgås med min lille fis :)

Banken fick jag gå till oxå då min kära robert på fyllan tog fel kort och trodde det var ahns när han skulle ta ut pengar så mitt kort blev spärrat eftersom att han trodde mitt kort var hans :P Slog koden för många gånger innan han fattade ;) men får ett nytt i nästa vecka :) Älskar dig robert <3

Ikväll blir det att tvätta och laga mat, de senaste dagarna har jag varit riktig hemmfru så när älskling kommit hem från jobbet klockan..typ lite efter sju har det varit tända ljus på bordet i köket och maten har legat klar på tallriken.. (A) Jag är ju bara världens bästa flickvän.. haha ! nej men älskar man sin man så gör man! :)
Igår blev det mos, korv och ärtor :) Muuums!

Imorgon blir det att ringa vidare till alla som ska ringas till och även promenad med zazza igen tror jag :) Sedan iväg en svänga till Sofie oxå. Försöker iaf vara mer social fast de faktiskt har varit jobbigt att vara det.. Bara kännt att jag inte velat träffa folk eller umgås.. har ju så ont så jag känner mig bara irriterad.
Svårast är nästan att umgås med dem som står en närmast eftersom att de ser igenom mig.. när man mår pissigt så vill man inte visa det och det är svårt när man står folk nära att försöka gömma det.

pusselipuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: