nelllan

lycka

skön dag

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe, sedan vid ca 8.30 begav jag mig ut på morgonpromenad. Hur skönt som helst!
Kom hem, duschade och sedan käkade lite frukost. Sminkade mig och plattade håret. Flummade sedan runt i hemma till musik!
Sen var det bara att gå iväg för att fixa naglarna, långa och silvriga/glittriga blev dem :D me like!
Sanna hade tiden efter mig så jag gick hem till Zazza en svänga och tjötade lite med henne :)
Gick hem en stund efter det och så tillbaka till Salongen för att "hämta" upp sannis!
Då vi sedan gick till stan och drack kaffe och efter det gick runt i affärer en snabbis. Mysmys!

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem :)
Tar det lite chill i soffan och njuter av att faktiskt inte ha något att göra, mer än messa med min sannis då ;D

Pusssspusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: