nelllan

lycka

PAPPER!

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått hem alla papper från läkaren. Shiiit.
Ska nu imorgon ringa runt till sjukgymnaster och arbetsgrejjs..?
Om jag ska kunna i framtiden jobba som normala människor.. haha jag känner mig som om jag vore 100år :P
Liksom, 22år och sjukling?

iaf varit ute på en promenad med zazza idag, skönt att kunna vara lite social nu efter dessa två veckor då jag knappt vilja sett andra människor :P
Den enda som fått vara i min närhet är älskling.

nu ska jag se om jag ska slänga i en tvätt och sedan ska jag sedan se om jag ska åka till skara imorgon och lämna sjukintyget till nockes.

solen skiner men jag känner mig just nu på riktigt dåligt humör så där helt plöstligt.. kan det vara de piller som jag  äter, smärtstillanden?

jaja.. puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: