nelllan

lycka

mkt mkt mkt..

Kategori: Allmänt

Mycket har hänt de senaste dagarna.. Eller rättare sagt, de senaste två veckorna.
Kännt mig snurrig och panik av allt som händer. Osocial och trött.

Men igår var man hos läkaren, där de skrämde mig rejält eftersom att de tog detta så allvarligt.. Vårdcentralen i skara har inte brytt sig alls när jag förklarat detta innnan och nu ska jag gå igenom massor på vårdcentralen på guldvingen..
Jag fick först tömma hela kroppen på blod ( FYRA RÖR ) hehe ;)
Sedan ska jag in på röntgen nu i månaden, träffa en sjukgymnast och en arbetspedagog.. och detta är bara för hälften av det som är fel på kroppen.
Jag kan ha en ledsjukdom och någon sjukdom i magen :/ Börjde stört lipa direkt robert hämtade mig! Rädd men glad att de äntligen tog tag i detta.
Fått starka smärtstillande och ett piller för magen.
Läkaren, ja hon började typ gråta för hon tyckte så synd om mig och jag fick sedan världens största kram när jag gick.. Hur gulligt är inte det? Hon pratade om att jag var en sådan stark person och att jag skulle ta mig långt i livet.. Vilken läkare gör så? DEN BÄSTA! :)

Men nu ska jag ta tag i mitt liv ordentligt och fixa massor, känns skönt. jag tar mig någonstans nu! :)

Skriver mer om allt annat senare någon dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: