nelllan

lycka

helgen..

Kategori: Allmänt

helgen, ja i fredag blev det att handla och sedan åka lite bil på kvällen! Rätt lugnt!
Sedan igår blev det tacomys hemma hos oss med Lars och Jenny! Mycket trevligt, käkade och kollade på film.
på kvällen drog jag och älskling ut och åkte lite bil igen ^^

Idag började dagen med, som vanligt.. ;) jag går upp, sätter igång kaffe, klär på mig något, röker! Sedan går jag och väcker älskling och vi sätter oss och äter frukost!
Bar sedan av till Skara för att se om vi kunde hitte på något, det slutade med att vi for till Max (käk) ett gäng och sedan for vi tillbaka till skara där de alla höll på med mattias bil! Efter en och en halv timme gick jag in till Monika och satt och tjötade massor! Hon hade gjort äppelpaj som vi alla satt och käkade senare :D SUPER GOTT!

nu precis tittat på BB här hemma och ska väl sova.. trött!
Dock gött att mitt humör blivit bättre och smärtstillanden börjar små funka! Visst har jag ont men jag gråter inte flera gånger om dagen nu iaf!
Så nu kan jag umgås med folk igen! :)

Pusselipuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: