nelllan

lycka

FULLT UPP!

Kategori: Allmänt

Fullt upp idag! Eller hela denna veckan.. besök och ärenden överallt. hunnit med mycket! Varit hos vårdcentralen och hört med dem.. Min rygg vill inte längre så.. aa värker ut i armar, nacke och skulderbladerna vill nog döda mig..? :S Mina leder vill ju inte heller som jag vill så fick en tid om två veckor..? Hos en till läkare för det var visst allvarligt..Magen vill ju inte heller.. Magsår? Plus att det blir att börja hos sjukgymnast! Sådant är livet när man fyller hela 22år ;P

Fikade på stan med Sofie idag, massa trevlig i det fina soliga vädret! Skinnjacka och solbrillorna på ;)

Myst lite med älskling i de sista solstrålarna på kvällen :) Nu ligger han och ska sova! Jag borde ställa mig och diska.. Men orka.. Gör det ngn annan dag :P

Imorgon..Aa.. Hjälp?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: