nelllan

lycka

frukost på stan

Kategori: Allmänt

Ska om en stund gå ut för att bli upphämtad av vicky och Sanna! Frukost på stan och sedan lite shopping, eller iaf ska de shoppa..eftersom att jag inte fick min lön igår..suck..!
Mysigt ska det iaf bli att umgås med flickorna! <3
Kroppen gör fortfarande mycket ont men fått tid hos röntgen och allt sådant nu iaf, väntar på att sjukgymnasten och arbetsterapi? ska höra av sig. hoppas SNART!
igår umgicks jag med mamma hela dagen lång, mysigt! :)
sedan blev det att först att åka hem ett tag och senare på kvällen dra ut och åka bil.. haha hände dock inte för mkt men träffade lite folk iaf!
idag är jag en gnällspik men.. jag har ont, inte fått mitt kaffe ännu och fick min underbara vecka imorses.. inte nog med de, fick inte min lön när jag skulle få den och mina favvo skor ( de ENDA jag använder) gick sönder igår.. ååh.. detta är inte min helg! :(
RObert skulle på möte nu på morgonen så gick upp och satte igång kaffe och sedan väckte honom.. lika trött var han :P hihi min älskling <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: