nelllan

lycka

fredag, sköönt!

Kategori: Allmänt

Jobbade idag, det gick väl.. ryggen la av som vanligt men var en lugn dag och jag fick mycket hjälp så slapp bära och sådant :)

efter jag kommit hem har jag varit på systemet, handlat, bakat, lagat mat, tvättat, solat, duschat.. Ja duktig tjej här ;)

Dock helt utan anledning tog banken mitt kort när jag skulle ta ut pengar?? :O så måste ringa och skälla ut dem på måndag! tack och lov kan jag skicka över pengar genom internet till älskling så jag får dem av honom ist :)

Robert var så sugen på chokladbollar så jag ställde mig och gjorde det.. phu... gjorde stoooora chokladbollar så aa fick göra mkt.. smet? säger man så till chokladbollar? :P

nu sitter jag i soffan och andas ut lite, min rygg och jag har.. ja sagt upp vänskapen med varandra? :P
Den vill inte alls vara snäll mot mig längre, tur att jag ska till läkaren på måndag :)

Pusselipuss

Kommentarer

  • Elof säger:

    Måste du prata om dig själv bara?

    2012-03-11 | 21:16:48

Kommentera inlägget här: