nelllan

lycka

Aaaajj!

Kategori: Allmänt

Ont ont..ONT! Ryggen har varit mer än hemsk idag. gått upp i nacken och skit nu.. suck?
Kan det inte bli måndag nu så jag får gå till läkaren.. :(
blir ju inte lättare att man ska jobba med denna jävla skiten heller.. juh mer jag går, bär och ska hålla på..så.. aa klart det blir värre.. får se om läkaren kan ge mig något som kan ta bort det onda?

kollat precis på bb och ligger nu i sängen, hoppas jag inte jobbar lika mkt nästa vecka så jag kan få tid till annat oxå.. fasikens.. de senaste två veckorna har jag bara jobbat och haft fullt upp med det och sedan typ hem, lagat mat och sedan sova..? Min rygg behöver vila oxå för den delen.

Får se hur schemat ser ut nästa vecka så kanske jag kan träffa lite folk.. Eller folk träffar jag genom jobbet..men folk som jag vill träffa! Inte sådana som jag måste fråga.. " Kaffe eller te?"

Saknar er folket <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: