nelllan

lycka

8.e mars

Kategori: Allmänt

Jobbat hela dagen, när man gick till bussen ville man nästan gråta eftersom snön verkligen lagt sig..! Massa snö och inte slutade det snöa heller.. suck!
Ryggen har varit lika jobbig denna dagen men slavat med de andra och de har fått hjälpa mig hela tiden och bära allt tungt.
Kom hem vid sju och efter det har jag handlat, lagat mat, käkat och haft in första tvätten.. som är snart klar och ska hängas upp.. vilket roligt liv man har ibland alltså ;P Fru på riktigt alltså..! :P

Käkade köttfärssås och pasta idag, mumsigt. men dock åt man för mkt och jag borde egentligen inte äta så mkt pasta eftersom jag försöker.. ja beach 2012 väntar ;)
haha ^^ Man måste försöka iaf, blivit för lat sedan jag träffade min älskling till Sambo.. Han kan ju äta vad han vill och inte gå upp ngt alls.. orättvist säger jag på det!

nej nu ska jag checka tvätten och sedan ha in en till maskin! :)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: