nelllan

lycka

Torsdag..

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit bra, gick upp lite senare än vanligt då jag endast sov tre timmar natten innan men var fortfarande trött.
Blev en tripp på stan, eftersom robert tappade bort sin slips förra helgen på mangos så var och köpte en likadan idag! 
Sedan  hittade jag ett par skor, med lite rabatt och skit så..ja de kostade mig 99kr! Me like! :)
Sedan var vi ute hos svägerskan en stund, robert fick klippa sig lite och jag mysa med Lova!
Sedan efter det har det faktiskt inte hänt mycket alls vill jag lova.
Städat lite inför imorgon och så bara..  Eller pratade en stund med min Ida, Saknar henne massor! <3
Rätt köntig dag har det ändå varit, humöret har inte varit det bästa typ hela tiden men men..sådana dagar har man väl oxå. Imorgon blir det fest iaf! ;) *längtar*
Puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: