nelllan

lycka

tiden?

Kategori: Allmänt

Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen, mina dagar bara flyger förbi och jag hinner aldrig göra det jag BORDE göra.. suck jag blir så trött på m ig själv..

Jaojao, som sagt dagen har gått snabbt. har iaf fått gjort min träning och sådant. ^^
Ligger nu i sängen och ska snart sova. Upp ityid imorgon för att städa ett stort hus :P
Sedan fixa inför på Onsdag när det blir kalas här hemma :) Mysmys! Fattar inte att jag fyller 22...Fyllde jag inte nyss 17? :P haha!

Pratta med mnin Ida i över en timme i telefon idag, gud vad jag saknar den tjejen alltså. Ska försöka ta mig upp dit i sommar om jag inte jobbar allt för mycket. :) <3 Saknar mitt dalarna något så fruktansvärt. Luften, naturen och sällskapet. allt är så annorlunda där :) Lugn och ro är vad det är och massa minnen, underbara minnen med min Ida och de andra galna tjejerna som man umgicks med :D <3

nej, om man skulle sova kanske, PUss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: