nelllan

lycka

fullt upp hela helgen!

Kategori: Allmänt

Har verkligen haft fullt upp hela helgen.
i fredags var det fest kan jag lova, haha! :D Skojskoj!!
mycket musik, ölspel och dansande.

Sedan i Lördags när man vaknade upp så.. jag mådde bra men robert var fortfarande onykter ;) HAHA!
Vid klockan ett kom Lars och Jenny, då åkte vi till Jönköping! Ikea och hämtade en grej till Lars bil!
Blev en snabbis hem efter det och sedan iväg igen. jag, robert, lars och jenny till skövde för bio! Redigt bra film vi såg!
Sedan vaknade jag och robert.. TOLV idag! Paniken fick mig att flyga upp och robert blev nog så chockad av mig gapandes så han flög upp han oxå, göra sig iordning snabbt för att vara klockan ett på kalas för Lovisen!
Men kom dit tio i så det var juh lugnt :) blev matpaj och sedan tårta och paketöppning för lova såklart!
Efter det dirre till Lars och var väl där någon timme, för fick lov att skynda till affären sen för att kunna laga mat och nu äntligen sitter jag ner och får andas och robert sover! :) En helg med fullt upp alltså.. phuu..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: