nelllan

lycka

22år...

Kategori: Allmänt

Idag fyller jag 22år..shit :P jaojao!

Morgonen började vid fyra då robert väckte mig med presenter ( direkt efter han kom hem från jobbet ) en cykel...WIIIIIIIE! :D och en kavaj som jag tittat på ! Blev så glad! :D
Sedan la vi oss i sängen igen och satte igång en film och han somnade men inte jag, så jag gick la upp vid efter fem och började min dag med kaffe sedan har jag!

  • Träningspass hemma!
  • Tog en ordentlig PW/springtur!
  • Solat.
  • Handlat.
  • duschat
  • och nu ätit lite frukost .
alltså redan haft en toppen morgon :D ligger och tittar på tv nu, ska försöka få iordning det sista hemma och får la sätta igång dammsugaren sen fast robert sover :P är juh bara hallen kvar :)
skriver mer ikväll om min dag! Mamma och Sannis kommer tilll mig sen så ska vi baka tårta! Åh LYCKA! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: