nelllan

lycka

Tiiiisdag!

Kategori:

Vilken skön dag jag haft idag! Efter jag fixat lunch till Robert och han åkt till jobbet så satte jag på mig träningskläderna och gjorde lite pilates (stavning?) och fyfan vad jobbigt det var xD Sedan lite extra träning med lite övningar som jag alltid gör :) Svettigt som aset! 
Blev dusch efter det och sedan prata en snabbis med Sannis i telefonen! :) <3
 
Efter det..Ja..Jag har städat som bara den här hemma..! Dammsugit, skurat, dammat, gjort iordning hela toaletten..
Duschslangen fick bli min bästa vän och skölja hela badrummet! :D
Även tvättat lite, lakan och sådant! Så ska strax bädda sängen!
Även diskat! Sköööööönt!! 
 
Precis ätit lite och rökat! 
Känner mig rätt osocial den senaste tiden, men jag behöver det! Tänker mer på mig själv för en gång skull! 
Jag tränar och ser till att det alltid är fint hemma nu, och det är vad jag mår bra av! 
Att komma igång med träningen betyder massor och jag vill inte komma i obalans genom att träffa massa folk på vardagarna. Ser juh inte robert så myckt heller eftersom att han jobbar mellan två till tio så helgerna är våran tid för det mesta, fast vi träffar juh även folk då :) 
 
Kroppen mår mycket bättre när jag tränar och då går självförtroendet upp eftersom jag känner mig piggare och bätttre!  Så..aa..jag är glad över min vardag som jag har just nu! :) väljer juh det själv! 
 
Puss // Hemmafrun

Kommentarer


Kommentera inlägget här: